......Forum przeniesione na adres www.mercedesfan.eu
Mam pytanko jeżeli chodzi o silnik M104 zasilany ke-jetronic sprawa regulacji tzn żeby wyregulować obroty silnika i dawkę paliwa trzeba zapalić silnik wyciągnąć bezpieczniki z przekaźnika wolnych obrotów i imbusem No4 regulować na aparacie wtryskowym do osiągnięcia 850obr/min i równej pracy silnika,czy może coś pokręciłem ??
|A cha i jeszcze jedno obok niby komputera w podszybiu są dwa urządzenia srebrne wyglądające jak jakiś przekaźnik albo sterownik od czegoś (jutro zorbie fotkę to wkleję)może ktoś wie co to za wynalazki??
Offline
Hm raul, regulować ale bez wyciągania bezpiecznika;) Tak mi się wydaję jak regulowałem w m102 i m103, to stroich a ucho na dzwięk ,na zapach spalin i na reakcję na gaz;) Bo analizator to można sobie ... nie powiem Co;P
Offline
A mam pytanie jeszcze ciekawsze czy aparat wtryskowy ke-jetronic z silnika m103 to to samo co w silniku m104??czy to pasuje i chodzi tak jak ??
Offline
Dość dawno to było... u "nas" też jest ten wątek z tym pytaniem (podobnym)...
W zasadzie problemów być nie powinno - ja w każdym razie nie widzę powodów dla których nawet jeżeli trochę by się różniły miałoby to nie zadziałać
Ale skoro KE jest takim badziewiem (wiem, pojęcie względne ) to czemu by tego nie zmienić? U Szafy na forum właśnie zastanawiamy się nad aplikacją EFI na sterowniku MegaSquirt do M102/M103, i wygląda to właściwie tak że do rozpoczęcia prac koledze brakuje tylko parametrów wtryskiwaczy... Jeżeli by ktoś znał parametry wtryskiwaczy Bosch nr. 0000787423 (MB, silnik M111) to niech napisze
Offline