Raul78 - 2008-10-31 20:34:48

Mam pytanko jeżeli chodzi o silnik M104 zasilany ke-jetronic sprawa regulacji tzn żeby wyregulować obroty silnika i dawkę paliwa  trzeba zapalić silnik wyciągnąć bezpieczniki z przekaźnika wolnych obrotów i imbusem No4 regulować na aparacie  wtryskowym do osiągnięcia 850obr/min i równej pracy silnika,czy może coś pokręciłem ??
|A cha i jeszcze jedno obok niby komputera w podszybiu są dwa urządzenia srebrne wyglądające jak jakiś przekaźnik albo sterownik od czegoś (jutro zorbie fotkę to wkleję)może ktoś wie co to za wynalazki??

marcin444 - 2008-11-17 01:07:50

Hm raul, regulować ale bez wyciągania bezpiecznika;) Tak mi się wydaję jak regulowałem w m102 i m103, to stroich a ucho na dzwięk ,na zapach spalin i na reakcję na gaz;) Bo analizator to można sobie ... nie powiem Co;P

Raul78 - 2008-11-27 20:19:39

A mam pytanie jeszcze ciekawsze :) czy aparat wtryskowy ke-jetronic z silnika m103 to to samo co w silniku m104??czy to pasuje i chodzi tak jak ??

Radhezz - 2008-12-11 15:23:22

Dość dawno to było... u "nas" też jest ten wątek z tym pytaniem (podobnym)...

W zasadzie problemów być nie powinno - ja w każdym razie nie widzę powodów dla których nawet jeżeli trochę by się różniły miałoby to nie zadziałać :p

Ale skoro KE jest takim badziewiem (wiem, pojęcie względne ;) ) to czemu by tego nie zmienić? U Szafy na forum właśnie zastanawiamy się nad aplikacją EFI na sterowniku MegaSquirt do M102/M103, i wygląda to właściwie tak że do rozpoczęcia prac koledze brakuje tylko parametrów wtryskiwaczy... Jeżeli by ktoś znał parametry wtryskiwaczy Bosch nr. 0000787423 (MB, silnik M111) to niech napisze :D

www.darmowareklama.pun.pl www.pokefajer.pun.pl www.lek.pun.pl www.neverland.pun.pl www.rapsluband.pun.pl