......Forum przeniesione na adres www.mercedesfan.eu
Moderator
Czyli krótko mówiąc-standard
Offline
Raul78 napisał:
a Widzisz a nie ten sam wielopunktowy tylko k-jet,też się zdziwiłem do 97roku szły k-jety sam nie mogłem w to uwierzyć że nawet w okularach jest jeszcze k-jet ale widzisz całe życie człowiek sie uczy
no teraz mnie zatkało ....
ja mam 92r a wszystko pd maską mam tak samo nawet garnek nio....
tylko mi nie mów ,że ja mam też ka-jeta
Offline
Frytejro napisał:
ale Ty masz 320 i ese a nie 124 i 300 to inne klasy aut..
ale te same silniki pod maską tylko mój to 300 z tulejami na 320
Offline
Klubowicz
Gatulację z udanego zakupu śliczna gwiada, fajnie że udał cię zakup. życzę przyjemnej jazdy
Offline
napisał:
Frytejro napisał:
ale Ty masz 320 i ese a nie 124 i 300 to inne klasy aut..
ale te same silniki pod maską tylko mój to 300 z tulejami na 320
i w MB nic nie stalo na przeszkodzie by do esy wpakowac elektorniczny wtrysk.. zreszta jak raul by chcial to by mogl jeta wywalic i wstawic elektroniczny wtrysk czy to od MB czy to np od BMW ktory to jest duzo wydajniejszy i jeszcze lepiej z gazem sobie daje rede :]
Offline
Dobra dobra a wtryski masz wkręcane czy wciskane w głowice??a sterowanie ??nastepna przeróbka koszta duże a czy opłaca się niszczyć oryginał??
Offline
No właśnie tylko po co się bawić w koszta? Przeróbki to średnio później działają chyba że robi to ktoś naprawdę dobrze; ) to już lepiej wsadzić igiełkę nowy silnik;)
Offline
synuś ja muszę zerknąć ale zwykły gaz trza wywalić bo zajedziesz tego ka-jeta a mój wtrychol pasuje do ciebie bez przeróbek bo z kumplem z serwisu dziś gadałem i problem znika
do kńca tygodnia będe wiedział za ile to mgę mieć z komputrem
Offline