......Forum przeniesione na adres www.mercedesfan.eu
Wiecie jak wygląda troszkę muszę w nią pracy i serca włożyć(jak w każde MB które miałem)ale zakochałem sie w tej damie i czułem to co poczułem do beczki jak ja zobaczyłem i to co czułem do białej strzały te autko znowu do mnie mówiło"...weź mnie proszę i pomóż mi żebym była taka jak dawniej..."może to dziwne a może to już obłąkanie na punkcie Mercedes-Benz ale czasem czuje coś takiego i nie ważne co jest nie tak z autem ja wiem że ono pomimo swoich wad musi być moje,może to tylko wymysł mojej wyobraźni,może już zwariowałem a może to po prostu pasja,nie mnie to oceniać a Wam drodzy Bracia i Siostry(trochę jak w sekcie zabrzmiało hahaha)ale tak już ze mną jest całkiem normalny nie jestem
piotrek_190E już go widział,a dziś zobaczył maniutek chyba nie jest najgorsza skoro sie podoba im
Szmat drogi przejechałem by ja do domu przywieść by znalazła swoje miejsce swój ciepły kąt gdzie będzie kochana i traktowana nie jak przyrząd do jeżdżenia tylko jak członek rodziny...
Uwierzcie albo nie ale pisząc tego posta z lewego oka co po chwile skapuje mi łza ...
Żona jest światkiem
a tu troszkę danych technicznych ze stacji diagnostycznej
Kontrola ustawienia kół oś przednia 3.0mm oś tylna 1.9mm(mieści się w normie )
Badanie amortyzatorów Oś przednia-lewa73% prawa73% różnica 0% nacisk 882daN,amplituda 25mm lewa i prawa
Oś tylna lewa72% prawa71% różnica 1%,nacisk713daN amplituda lewa30mm prawa 31mm
różnica w hamowaniu 10% pomiędzy lewa a prawą strona na oby dwóch osiach
Także wrzoda nie kupiłem chyba a wszystko mieści się w granicach normy(w tych minimalnych różnicach)
Jestem naprawdę zadowolony kupił bym takie auto 100% droższe i musiał bym tak samo poprawić parę rzeczy
Radoś moja nie ma granic co to
RAJ POCHODZENIA NIEMCY
PRODUCENT DAIMLER-BENZ GERMANY
MODEL E CLASS
MODEL E300
UKŁAD STEROWNICZY LEWA STRONA
MIEJSCE MONTAŻU SINDELIFINGEN, GERMANY
VIN WDB124
Model 300 E-24
Chassis 1240311B399580
Engine 104980 12 018087
Transmission 722501 02 470074
Order 0 0 531 30427
Approx. year 1990
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Cab 05681
Dealer France, Monaco (531)
Interior leather black or anthracite (261)
Paint
172 anthracite grey metallic (с 01.01.1963)
Options
211 automatic limited slip differential (ASD) (с 01.07.1984)
rear axle with automatic limited slip differential (ASD)
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
281 trunk set, (280 SL)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
614 lamp unit, asymmetrical, l.h. traffic, with amber lenses
lamp unit headlamps and fog lamps with amber lenses and front and rear door courtesy lamps (с 01.11.1978 по 31.03.1994)
620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)
814 active bass loudspeaker system (с 01.10.1989)
826
915 fuel tank, 70 liter (с 01.05.1988)
Offline
no raul baro ladnie jak juz po diagnostyce.. tylko ze 71% wg wskazan na stacji to niestety ale amory nadaja sie do kosza mialem 75 a z tylu 80 i 2 z 4 ciekly a jak wymienilem na nowe to nie to autko;) ale tak to wypasik:] oby jezdzilo i ta skorka
Offline
Gość
Witaj Pawłe bardzo piękna mercedes, miałem okazje się nią przejechać jako pasażer uwieście mi czułem się jak król na tylnej kanapie, tak skora, ta dynamika naprawdę cudo.
Pozdrawiam
Moderator
No i udało sie Oceniać będe dopiero po listopadadowym spocie... ale już mi sie podoba
Gratuluje
Offline
Frytejro napisał:
tylko ze 71% wg wskazan na stacji to niestety ale amory nadaja sie do kosza mialem 75 a z tylu 80 i 2 z 4 ciekly a jak wymienilem na nowe to nie to autko;)
Tylko zapomniałem napisać że amorki wymienione w lipcu tego roku na nowe mam nawet kwit gwarancyjny
Także wiesz coś to nie tak autko trzyma się drogi jak przymurowany nie podskakuje nie buja,nie wiem dlaczego tak miałeś ze ciekły i nie trzymały a takie wskazanie było.
Offline
Ciesze się że sie cieszysz. Niech Ci chłopie służy jak najdłużej. Będziesz go gazował, czy mało nim jeździł??
P.S
Co do amorku to jest tak że jak zamontujesz nowe to i tak mają 80% . Wiem bo teraz w niebieskim wymieniałem amorki , kupiłem BILSTEJN-a ( chyba najlepsze do 124 i miały właśnie 80% zrobiłem zadyme że coś nie tak, pojechałem na inną stację i było 81%.
Pozdrawiam
Offline
jest zagazowany ale chyba wywalę ten gaz bo przez niego silnik chodzi jak pomylony tak to jest jak instalacje do Mercedesa wkładają taką jak do poloneza,najpierw regulacja silnika na paliwie potem do gazowników i albo demontaż albo przeróbka na cos madrzejszego no niestety sekwencji sie nie da mu wsadzić (k-jet )
Offline
ty przecieżtam jes normalny wielopunkt synek jak to ten sam motr co u mnie tylko ja mam 320
Offline
a Widzisz a nie ten sam wielopunktowy tylko k-jet,też się zdziwiłem do 97roku szły k-jety sam nie mogłem w to uwierzyć że nawet w okularach jest jeszcze k-jet ale widzisz całe życie człowiek sie uczy
Offline
no Pawełku gratuluje ustrzelenia wymarzonej laleczki....pomału krok po kroku a doprowadzisz ją do stanu perfekcyjnego ( tylko proszę nie montuj sobie żyrandola ) jest piękna i jest na czym oko zawiesić...czyszczenie wnętrza, polerka lakieru i wosk już zrobią z niej damę pierwszej klasy
Offline
Moderator
U mnie z przodu mają ok i 69% sprawności, co w praktyce u mnie kwalifikuje je do wymiany. Dlatego też mam w planach wymiane amorów razem z górnymi poduszkami. Poza tym amory wymienia sie wtedy, kiedy kumaty kierowca sam stwierdzi, że nadają sie do wymiany. O dokładności pomiaru "trzepaków" ze SKP już sie nie jedno słyszało, poza tym faktycznie często nie odzwierciedlają faktycznego ich stanu.
Offline
Bardzo fajna i nie martw się nie tylko tak masz, że mercedes do Ciebie mówi" weź i zrób żebym była taka jak dawniej" ja też tak mam;D
Trochę serca i będzie przeżywać drugą młodość!
Offline